Volgers

zaterdag 11 augustus 2012

SOL





Wil eerst de nieuwe volgers Welkom heten en jullie bedanken voor de Reacties op mijn Canvas.

Heb afgelopen Maandag weer is een SOL gedaan, ergggg leuk om te geven. Het was op de Kaartenkast. Er komen heel verschillende Crea's binnen met allemaal dezelfde basis kaart.

Sol
De kaart is 27.5x13.5 cm, deze rillen op 13.5 en 14 cm. De tweede kleur is 2 maal 13x13 cm. De scrapjes zijn 5 maal 12.5x12.5 cm. Voor de binnen kant is de “flap “ 26x13 cm, deze rillen op 13 cm, deze bevestig je in de kaart LET OP de bovenkant NIET dicht plakken, daar komt ook een label in. Voor de schuine hoekjes snij je een vierkant van 11 cm, deze snij je schuin door, het scrapje is 10.5x10.5 cm, ook schuin door snijden, LET OP hier laat je 1 kant open voor het label.
Zal vanavond de stansen erbij zetten, moet er nnu vandoor, graag tot de volgende keer, Ankie

3 opmerkingen:

  1. Deze is ook weer prachtig Ankie.
    Fijn weekend.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gave kaart weer Ankie, altijd een verrassing wat er weer uit zo'n SOL tevoorschijn komt, ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar wel de verschillende kaartjes gezien, groetjes weer en een fijn weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Leuke kleurtjes en leuke stansen er bij gebruikt.
    Groetjes, Joyce

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.