Volgers

vrijdag 30 november 2012

Hanger





Eindelijk mijn projectje van de Clubdag van het Freubelstraatje af kunnen maken  

Dit is de derde week dat ik thuis zit met een tennis arm, in combinatie met  spieren  die vast zitten in de nek.
Ga gelukkig de goeie kant op, heb van de week weer wat kunnen hobbyen.

Was een hele gezellige, leuke clubdag, we hadden een onwijs mooi pakket gekregen, dit heb ik er van gemaakt en er is nog voldoende materiaal over.


Dank je wel voor jullie leuke reacties :-)
Wens jullie een fijne dag verder, Ankie

5 opmerkingen:

  1. och Ankie, wat ontzettend sneu voor je, een tennisarm is echt pijnlijk en je zit er al 3 weken mee thuis? ik maar denken dat je druk was met andere dingen, want je was wel een beetje afwezig op blogs,ik wens je alle sterkte, heb je wel fysio of zo? groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. stom van mij, helemaal in de war door jouw bericht, vergeet ik gewoon te reageren op je super mooie hanger, bij deze dan toch nog, sorry hoor, nogmaals groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie Ankie !!!! Succes met je tennisarm. Ken de ellende.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ankie wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt.
    Beterschap met je arm.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,
    Hele mooie hanger, het zijn eigenlijk 3 kaarten. Heel leuk
    Grt. Joyce

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.