Volgers

vrijdag 14 oktober 2016

Mannen Kaart



Stond al heel lang op mijn To Do lijstje, eindelijk weer is gelukt.
Het blijft toch altijd een " dingetje " om een leuke Mannen kaart te maken.
Heb de Laptop ook uit Krimpfolie gestanst.
Heb er straks toch een aantal nodig, zal toch weer even moeten "Brain stormen " .

Met deze kaart wil ik mee doen aan de
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/

PK 9116, COL 1372, LR 0111, LR 0106.

6002/0296.
Dutch Doobadoo Shield 

Dank je wel voor jullie reactie/bezoekje.
Graag tot de volgende Crea, Ankie.

8 opmerkingen:

  1. Leuke mannenkaart Ankie, leuke mallen heb je gebruikt.
    Fijn weekend.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stoere mannenkaart!
    Helemaal geslaagd!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart geworden. Mannenkaarten zijn soms ook wel lastig, vind ik ook. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje Ankie !
    Fijn weekend groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stoere mannenkaart Ankie.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke mannenkaart heb je gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke kaart Ankie!

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.