Volgers

woensdag 2 november 2016



Dit is de nieuwe Techniek kaart van de Kaartenkast.
Heb voor de liefhebbers een tekening en beschrijving bij de workshops gezet.
http://ankies-kaarten.blogspot.nl/p/blog-page.html
Heb de folder met 2 kleuren inkt ingesmeerd, eerst de blauwe kleur gedaan, met een billendoekje de "bomen " weer schoon gemaakt dat de groene kleur aan brengen.
Ik merk de folder altijd, je kan het op 2 verschillende manieren gebruiken.

DF 34030, LR 0441, LR 0442, CR 1326, LR 0377, CR 1289, COL 1330.

Dank je wel voor jullie bezoekje/reactie.
Graag tot de volgende Crea,Ankie.

6 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje Ankie en leuk model ook.
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart is dit zeg! Het is model is heel bijzonder, deze heb ik nog nooit gezien!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Ankie ! heel leuk model mooie details .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, Ankie en wat een leuk model weer
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, Ankie en wat een gaaf model.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.