Volgers

maandag 9 januari 2017

Nieuwe Woning





Had de klok de hele week al klaar liggen wist niet wat ik er mee wilde maken, gisteravond kreeg ik een ingeving, de Box kaart ga ik gebruiken, met dit als resultaat.
Met deze kaart wil ik graag mee doen aan de 168 Challenge van het Marianne Design Blog

http://mariannedesign.blogspot.nl/   

    PK 9135, CR 1303. LR 0314, LR 0297, LR 0315, LR 0267, LR 0268, LR 0261, CR 1311.

Dank je wel voor je bezoekje/reactie.
Graag tot de volgende Crea, Ankie.

6 opmerkingen:

  1. Prachtig geworden Ankie, onwijs leuk gedaan.
    Leuk dat je mee doet met onze klokken challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je gemaakt Ankie.
    Echt een huisje.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige huiskamer heb je met de boxcard gemaakt en daar hoort ook een klok bij leuk gedaan.
    Gezellig dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Ankie deze boxcard!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke boxkaart Ankie
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen


Dank je wel voor de leuke berichtjes, lees ze met veel plezier.
Als je mijn kaartjes leuk vind nodig ik je bij deze uit om mijn Blog te volgen.